ZŁOTA ODZNAKA TATRZAŃSKICH DWUTYSIĘCZNIKÓW


























W tak paskudny dzień dotarła do mnie z niecierpliwością oczekiwana przesyłka - Zweryfikowane złotko Tatrzańskich Dwutysięczników wraz z książeczką 


Data weryfikacji: 30.09.2016   Nr weryfikacji: 15/TD-Z/2016


Przez ten ponad rok przeżyłem wspaniałą górską przygodę. Doznałem wielu niezapomnianych chwil, przezwyciężyłem niektóre lęki/strachy, nabyłem kolejnego górskiego doświadczenia, które wykorzystam w wyższych górach, a że mam parcie to na pewno będą kolejne szczyty :P :)

Dzięki dla Wszystkich którzy w nawet najmniejszym stopniu przyczynili się do tego, że udało mi się wykonać założony cel i byli moim wsparciem :)
Dziękuje za ten projekt bo to świetna sprawa, jak dla mnie najlepsza inicjatywa jaka dotąd ukazała się w Naszym Kraju!!!
Zachęcam każdego do rozpoczęcia tej niezapomnianej przygody!
Nie pożałujecie :)
Z górskim pozdrowieniem.

Jak ktoś chce dowiedzieć się więcej na temat samego projektu, szczytów jakie wchodzą w skład odznaki i na temat samej weryfikacji, zapraszam do mojej zakładki "Tatrzańskie Dwutysięczniki" lub na stronę Hutniczo-Miejskiego Oddziału w Krakowie.

1 komentarz: