PRZEGLĄD LOKALNY NR 48/2016: "CZAS NA ELBRUS"


Zapewne zastanawiacie się co to za tajemniczy tytuł posta. Już wyjaśniam :)

Tydzień temu skontaktowali się ze mną Redaktorzy Przeglądu Lokalnego (lokalna prasa Miasta Knurów w którym mieszkam) w celu udzielenia reportażu dla prasy.
Postanowiłem wykorzystać tą sytuacje i wspomnieć o moim świeżo powstającym projekcie "Korona Europy Łukasza".
W zamieszczonym artukule opowiadałem o tegorocznych osiągnięciach, jak również zwróciłem uwagę na kolejną wyprawę, jaką pragnę zorganizować w na przełomie kwietnia-czerwca 2017 roku. Sama nazwa wskazuje, że głównym celem będzie szczyt Elbrusa (5642m.n.p.m.) leżącym na Kaukazie.
Dziennikarze postanowili wspomóc mój Projekt nagłaśniając całą sytuacje i prosząc o wsparcie i pomoc ewentualnych sponsorów.
Mam nadzieję, że ten artykuł chodź w małej mierze przyczyni się do realizacji kolejnych celów i marzeń, jakie przed Sobą stawiam.

Nie zostaje mi nic innego, jak zaprosić Was do lektury i kto ma taką możliwość do zakupienia aktualnego wydania Przeglądu Lokalnego :)

Na zachęte krótki wycinek z artykuły z 1 grudnia 2016 roku :) 


Strona tytułowa najnowszego wydania Przeglądu Lokalnego z ciekawym, uśmiechniętym gościem umieszczonym w lewym, górnym rogu :)

Strona na której został umieszczony cały artykuł na mój temat :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz